Skip to content
terug naar SIKB.nl
Sitemap
Contact
Colofon
Het doel van het Platform Overheid en Kwaliteit Bodembeheer (POKB) is het assisteren van...
Home
Project kwaliteitsimpulsHet doel van het project Kwaliteitsimpuls is het bevorderen van de...
Kwaliteitsimpuls en visitaties
Tijdens de visitaties zijn sinds 2007 meer dan 100 praktijkvoorbeelden naar voren gekomen. Ze...
Overzicht praktijkvoorbeelden
De rapportages geven u een compleet beeld van de opzet en de resultaten: jaarrapportage...
Jaarrapporten
Een nieuw normblad voor de bodemoverheid. In 2013 is een nieuwe versie van het Normblad...
Normblad 8001/8002
Het project Overheid en Kwaliteit loopt sinds 2000. Van de eerste jaren zijn diverse...
Archief
Home
»
Klantcontact
Klantcontact
Huidige categorie:
klantcontact
Selecteer een andere categorie
Databeheer
Handhaving
Klantcontact
Opzet systeem
Prestatie Indicatoren
Procedure en hulpmiddelen
Databeheer
2009
Flevoland
Klantenmonitor
2009
Noord-Holland
1
1
Centrale e-mail voor opvragen bodeminfo.
2008
Almelo
Samenwerkingsproject met de buurgemeenten ter lering en voorbereiding op de toekomst (milieudiensten).
2008
Emmen
Visitekaartje bodemvragen met klantgerichte info.
2008
Fryslân
Klantenpanel, weinig tijdbesteding, veel resultaat.
2008
Gelderland
1
3
De efficiënte samenwerking tussen verschillende overheden en diensten binnen een gemeente.
2008
Zwolle
Partners in de stad (bedrijfsleven en diverse overheden) uitdagen met oplossingen te komen biedt kansen en een goede samenwerking.
2008
Zwolle
Bodemwijzer
2007
Noord-Brabant
Klantenonderzoek (opzet)
2007
Haarlem
Antwoordkaart bij brief BSB
2007
Drenthe
DiMo-overleg
2007
Groningen (gem)
Makelaarsfunctie (elektronisch)
2007
Utrecht (gem)
Gezamenlijke draagvlakdag systeem
2007
Emmen